onsdag 2 april 2008

Vaddå kalvis kan inte styra upp saker!?! Det där är ju bara bullshit. Så länge jag har känt kalvis har det alltid varit hon som styrt upp saker. Hon eller älsk. Förra londonresan tex, vem var det som fixade den om inte Mick. Jag och älsk följde ju bara med. Hon fixade flyg, boende och hela altet. Har hon inte just fixat en hel jävla skiva? Och londonresa igen? Och typ alla utgångar vi någonsin gjort..? Nää du Mick, den där lätta går jag inte på. Årets sämsta och mest genomskinliga aprilskämt. Den som är mest värdelös på att styra upp saker det är ju jag. Kan inte ens styra upp ett möte mjed erika fast hon har varit hemma i mer än en vecka. Enda stället jag kan styra upp saker på är Nk Saluhall, snacka om att någon här är dålig på att prioritera...
Idag är ag ledig. Najs. Förrutom att min att-göra-lista idag är fruktansvärd. Klockan är halv elva och ag har faktiskt hittills lyckats tvätta och sortera mina kläder. Nu ska jag iväg till banken och ansöka om Visa. Har en känsla av att det kan behövas på mina kommande utlandsvistelser. Sen ska jag fixa lite saker inför morgondagens skiva, skriva ett jävla tal oxå måste jag göra... Och köpa en present från avdelningen på jobbet till Denise som slutar på fredag. Sen har jag en överraskning att fixa med oxå. Och en kaka att baka. Och mer tvätt att tvätta. Egentligen skulle jag behöva ge mig iväg till kinesiska ambassaden också men den stänger om en timma och ligger på durgården, ofta jag kommer hinna dit i tid. Nytt pass behöver jag oxå. Och ett bytt id.
Ska kanske försöka hinna med en lunch oxå. Är lite sugen på sushi faktiskt. En annan kul sak var u att Nintendo (den knäppa japsen som handlar hos mig) gav mig och Johanna en vegetarisk sushi igår... Snällt av honom men jag börar ju undra vad det är han vill..?
So long fellas
/e

Inga kommentarer: