onsdag 23 april 2008

Hurra!

Idag ska jag och Em åka till vår älskade älskigaste älsk! jippie! Jag är pepp, har precis packat och nu sitter jag här (naken faktiskt) och skulle precis duscha när jag kom på att jag ska skriva ett inlägg till Ninni så att hon får koll på läget!

Okej älsk, såhär står det på mitt boarding card (vi har checkat in online, skillat va?!):
det står att vi åker med flight no. FR59 dit och jag kom just på att vi inte har checkat in för hemresan. fitta, har ni en skrivare där? det är för tidigt att göra det här. Det löser sig nog. Iaf. Om vi kommer hem åker vi hem med FR56 iaf. Och vi åker mellan 21.40-22.55 idag, på hemvägen flyger vi 13.30-16.40. Så att du vet liksom.

VI KOMMER IDAG

Okej, vad mer. Jag ska försöka ringa hem till dig idag och hämta singstar, det är chill för det väger väl inte mer än 5 kilo? tror jag iaf inte. hursomhelst gick det inte att ringa dit igår, så bättre lycka idag hoppas vi på. Och så fixar Emma cigg, knäckis, lösgodis, snus till lisa, ja you name it. Sen kommer vi liksom.

Om ni inte har en skrivare kan ni väl försöka komma på ngnstans där man kan skriva ut? Bibliotek? Jobb?

Puss/mick



PS. SES IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: