onsdag 9 april 2008

fest!

Ninni ville visst inte komma hem och festa med mig igår (kunde inte finns inte, även om man har halsbölder) så jag partajade utan henne. Vilket var himla kul men hade varit roligare om mina små gullefjuttunderbarasupersötafinhjärtan hade varit med.

Temat var "Till sjöss". Vem är förvånad över att jag var mexikansk båtkapten? Visste väl att den där hatten skulle komma till nytta en vacker dag.

Det var fett kul. Kvällens bästa var att en kille med metspö (?) fick mig på kroken, alltså krokade fast i min väska, och vevade dit mig. Jag blev liksom fångad på kroken! Jag tyckte att det var himla kul, men sprang snabbt därifrån dock...

Det var otippade personer där! Typ hela Gustav Vasa, dom som jag gick i samma klass som i 6års till 5an och som mina senaste minnen ifrån är semlor som stoppats i fickor för att sparas till senare. Ray var där också.

Nu måste jag gå till skolan! tjipp och hej

Inga kommentarer: