tisdag 1 april 2008

Okej.

Jag ser det som min uppgift att styra upp det här. Bloggandet, alltså. Det är inte min grej att styra upp saker, det kanske alla vet. Å andra sidan är inte det här med bloggande min grej heller, och någon gång måste man ju vara pepp även på det man är opepp på! Dessutom har jag en fas av att styra grejer, främst skiva osv! Som för övrigt kommer att bli bra, alla är taggade så jag är gladie! Synd att inte allas vår Nin kan vara med, men det ska iaf festas natten lång. Vi har ringt till anordnarna och dom sa att "ölen är billigt för vi vill att alla ska bli så fulla som möjligt" så det låter som något för mig.

Ikväll är det också skiva. Martinas. Jag ska ha på mig en svart hatt, men jag satte mig på den så att den sprack. Eftersom jag är snål ska jag nu ha en tejpad svart hatt. Hellre öl än en hel hatt, visst?

Emma och jag badade i fredags. Vi blev jagade av tioåriga pojkar. Fast bara jag märkte det. Hur som helst var iaf det här med badhus (nakna tanter med celluliter på magen och en skog av könshår) ingenting för oss. Det kan ju vara bra att veta liksom.

Annars har det inte hänt så mkt, Beach -08 är bara bluff och båg och ingenting för mig, jag är ledig från skolan idag (iaf halva, skolk andra) vilket iof bara innebär mer plugg för att vara redo inför studentperioden. Detta ska jag uträtta idag: läsa psykologiboken igen och ta anteckningar om jag orkar, skriva klart relleuppsatsen, träningscykla (like that ever would happen), bada, köpa en plunta, möta upp 100000 personer för eftersläppsbiljetter, fixa mig, gå på tinis moulin rouge-skiva, bli drängfull och göra bort mig för alla. PEPP!

Och min mattelärare kan troligtvis flytta min matteredovisning så att jag kan åka till London. Pepp på det, älsk till honom!

Och Emma, du svarar inte när jag ringer. Ring mig. Tack.

PUSS FRÅN KALV

Inga kommentarer: