måndag 23 juni 2008

Jag vill inte.

Jag menade ju såklart en fjäder, förstod du inte det när jag skrev löv? haha.

Livet är fortfarande skit men jag har iaf världens bästa Emma hemma i sthlm. Skulle behöva en Nin, om du är hjärtekrossad kan vi ju dricka vår konjak! Jag skulle önska att jag inte hade världens bästa pojkvän som ställer in resor mm för min skull, jag skulle önska att han var ett svin och var otrogen eller något så att det hela gick lite lättare. Det är alltid lättast att vara arg. Nåja, jag äter i alla fall fortfarande.

Idag ska jag till Gabbi och kolla när Isabella rider, gosa hästmule kanske är vad som behövs. Imorgon börjar jag rida pånin. Hurra!

några bra saker:
ikväll ska jag äta på restaurang
ikväll ska jag bowla
jag fick äta upp alla emmas jordgubbar från jordgubbslandet!!!!
vi åt scones igår
jag och liman hittade ett armband på trottoaren som jag fick, snällt väl?

puss!/m

Inga kommentarer: