söndag 22 juni 2008

Det är himla knepigt på kärleksfronten i Stockholm just nu. Färhållandet som man trodde skulle vara för alltid (även om jag kanske i smyg hoppades att det inte skulle det) var ju inte sådär fantastiskt fullkomligt som jag trodde att det var och Lillan gråter över ett gammalt ex och kalven har ju krånglat in sig alldeles förfärligt så jag skulle nog kunna påstå att de flesta av mina bästa har det alldeles förfärligt knepigt. De som kan skatta sig lyckliga nog att inte ha det så är de som inte har någon kärlek alls och det är ju kanske inte så kul alltid det heller om än så mycket lättare.

Midsommar var sådär härligt pirrigt mysigt somrig som man allra helst vill att den ska vara. Jag och pojken grillade i trädgården och drack öl. Jordgubbar med grädde till efterrätt. Det var fint.

/e

Inga kommentarer: