torsdag 19 juni 2008

Jaha.

Ninni nu ska du få en update om hur mycket mitt liv suger just nu, och jag skiter i att det är för personligt för en blogg för det är för dyrt att ringa dig och jag vill att du ska komma hem och klappa på mig NU!

Och du kommer inte ens att tycka att mitt liv suger men jag har hjärtesorg okej.

Såhär är det:
Jag skulle ju flytta till Paris med Liman, men nu ska han flytta till Karlskrona och innan dess åker han till Roskilde och sen på tågluff och vi insåg igår att om en vecka ses vi inte mer! Sen grät vi en skvätt och jag lovade att vi skulle klara det och blabla men jag menar jag tror inte ens på långdistans och sen när åker jag till Karlskrona? Från Paris? Och jag är kär. Jätte.


Jävla skit. Följ med mig till Paris Ninni.


Eller så flyttar jag och Martina till Kanada, för där pratar dom både franska och engelska. Du kan få följa med dit med.

1 kommentar:

intresseklubben sa...

hej baby! stackars dig, jag har också haft hjärtesorg på sistone men det börjar gå över. jag säger upp mig från jobbet idag o så kommer jag hem snart om ett tag så får vi se hur vi gör, jag vill också flytta till paris men jag kan inte franska men vi får se.

kärlek!

ps. min tatuering är inte ett löv ditt pulver, men jag lägger upp en bild snart!
puss!