lördag 7 juni 2008

Igår blev kalvis stor och vuxen typ. Hon tog studenten och var sötast i skolan (såklart). Hon hade värsta kul flaket och massor med mat på mottagningen. Jag var hmlans trött men lyckades få upp peppen till flaket vilket visserligen slutade med att jag kolapsade (inte bokstavligt talat utan mer en hjärnkollaps) på mottagningen (jetlag ni vet). Sen åkte jag hem till pojken och somnade.
Grattis kalv! Du är grymmaste grymma och jag är stoltaste stolta för min kalv har tagit studenten med bästa betygen och är fortfarande ball. Gör om det ni om ni kan!
Nu ska kalv till hultan. Jag vill också på festival. Fatta rsk i år! Grymt väder och en massa bra band. Dumma dumma alla som jag ville ha med men som inte ville för de skulle jobba/inte hade råd/bor i london/heter angelica osv...
/e

Inga kommentarer: