måndag 5 maj 2008

Det verkar ju onekligen som att det här med att resa inte är min grej. Jag håller typ på att dö av nervositet för att jag inte skaffat visum till kina än och att jag inte kan föröska förrän på torsdag eftersom jag aldrig är ledig mellan nio och halv tolv på dagen (vem är ledig då jävla mongokineser!?)...
Annars är det bra. Solen skiner, det är vår, nästan sommar och jag (precis som alla andra somrar) hinner aldrig se solen eftersom jag spenderar större delen av min vakna tid i den där jävla källaren som även går under namnet NK Saluhall...
Ikväll lagar min pojkvän middag och jag är bannlyst från köket eftersom jag tycker för mycket annars. Jag står i valet och kvalet mellan att gå ut och köpa glass till efterätt eller stanna kvar inne och nöja mig med mina pop corn som jag av misstag har råkat spara :P

/e

Inga kommentarer: